Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 8 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Uwaga przedsiębiorcy! Serwis CEIDG przestanie istnieć!

Już w najbliższy poniedziałek – 13 grudnia -  serwis CEIDG.gov.pl połączy się z Biznes.gov.pl.

Wszystkie usługi dla przedsiębiorców zostaną przeniesione na Biznes.gov.pl. Dostęp do danych CEIDG będzie wymagał zalogowania się do Konta Przedsiębiorcy. 

Przedsiębiorco  - już dzisiaj sprawdź swoje dane i załatwiaj sprawy na Biznes.gov.pl.

10 grudnia 2021 r. konta użytkowników ceidg.gov.pl zostaną wyłączone.

Konto UŻYTKOWNIKA CEIDG.GOV.PL PRZESTANIE ISTNIEĆ, a zastąpi je Konto Przedsiębiorcy na Biznes.gov, połączone automatycznie z danymi z CEIDG.

Zmieni się również sposób elektronicznego składania wniosków oraz wygląd zaświadczeń CEIDG.
Urzędnicy obsługujący przedsiębiorców, będą nadal logować się poprzez zmodernizowaną Aplikację urzędnika CEIDG, ale ze względu na liczne modernizacje/usprawnienia w funkcjonowaniu aplikacji  w dniu 10 grudnia br. ok. godz. 17:00 rozpoczęte zostaną ogólnopolskie prace serwisowe (prowadzone przez Ministerstwo Cyfryzacji), które wiążą się z przejściowymi utrudnieniami w realizacji usług CEIDG oraz logowaniem do Konta Przedsiębiorcy na Biznes.gov.pl.  Planowo prace te powinny potrwać do 12 grudnia br., niewykluczone jednak, że w dniu 13 grudnia br. będą występować  problemy techniczne  z zalogowaniem się na ceidg.gov.pl (konto urzędnika) lub biznes.gov.pl (konto przedsiębiorcy).  Brak możliwości zalogowania się lub ewentualne problemy z podpisaniem wniosku może wiązać się z koniecznością odmowy przyjęcia wniosku lub wprowadzenia go do systemu z datą późniejszą. 

 

Szczegóły dostępne są pod linkiem:

https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/001157?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=artykul_zmiany_ceidg#%25%25sare_link:0%25%25

Wersja XML